Tuesday, May 09, 2006

Bota e GRuas Shqiptare-POEZI NGA FLORA SHALA AMETI-SUEDI




POEZI NGA FLORA SHALA AMETI
Suedi


Dukagjinit


Dushkaje me kodra te bukura
fusha e livadhe perplot
bageti, qeshet pranvera
e loz bashke me femije…

E bukur je ne pranvere
e vjeshtes, kur vreshtat
e te korrat piqen,
kur fusha e livadhet mblidhen.

Bagetiu merr kengen e lirise
bujku leron token e stergjyshit
zera bucasin, njerezit flasin
dikush mire e dikush keq…

Ja keshtu e ka kjo jete!
E verteta eshte se vendlindja
eshte si mjalte blete!


Suedi 2004-01-10




LULE BORA


Sa bukur o lulja ime
qe u rrite ne vendin tim
Aty ku linda une,
ka fusha plot gjelberim.
Aty ku debora u shkri,
e ku pranvera celi syte
aroma jote me dha gjalleri.
Te kujtoj une sot femijerine
te qaj e te qesh
per te kaluaren
e te verteten…
Te kam e te mbaj ne gji
sepse jam larg
e malli me ka marre…


2003-12-11





Vec per ty



Kur te pashe ate pranvere,
lot me shkuan
per ty o vendlindja ime,
per ty o toka ime,
dheu im,
thatesia ime,
per ty o shiu im,
per ty, rashe ne mallengjim!

Aty ku vina pihet
e lulja rritet,
aty ku mjalta shkrihet,
aty dua te vdes,
te mbetem per jete!
Afer teje, afer meje
me ty,
toka ime, varri im
embelsi!


2003-12-11





Per ty


Te dua i dashuri im,
je drita ime
me ty zgjodha dashurine!
Ne jemi nje
e asgje s’na ndan
dites me mungon
sepse shkon e punon
por prape ne mbremje
kemi harmonine tone!
Ti je nje drite
qe u ndeze te une
dhe une nje lule
qe me mban ne shpirt.





Dashurise


Me lotin tend dua te shkruaj
fjalen e embel dashuri,
ne bebezen e syrit tend
dua te jem fotografi,
ne buzeqeshjen tende
dua te harroj vetmine,
nga fjalet e tua te embla
dua te behem kristal
e aty te rri...

2002-02-14







VASHES KOSOVARE


Hidhe vallen kosovare
mos te te vije fare marre!
Hidhe vallen lozonjare
merrja kenges, oj bujare!





JETA

Jeta,
pse eshte kaq e hidhur?
Ka shume lote,
shume mundime…
Jeta eshte e veshtire,
e shtrenjte,
ka qeshje e gezime..
Jeta,
ka shume mungesa shpirtrash…





Nene Terezes



Gonxhe emrin ke
dashuri e mbushur je
nga cila rruge erdhe,
nga cili planet
kush je..
engjell, apo jete?
Veshur ne te bardha
ne qiell shtepi ke
ti je jeta,
se nga vete Zoti
je derguar ne kete dhe.
Gojen e femijes
ne ditet e fundit lave
dhe ujin e shpirtit dhe
buken edhe jeten
nga ne, nga njerezimi
kurre s’u ndave
yll drite, cila je,
jona,
Nena Tereze!

2003-07-08

No comments: