Thursday, May 11, 2006

Bota e Gruas Shqiptare-POEZI NGA ARLINDA GJAKA-KOSOVE


POEZI NGA ARLINDA GJAKA,VUSHTRI,KOSOVE


1. Me ben te te dua me shume

Vere e vone eshte, ti ke dhembje
E dhembja jote edhe imja behet oj dashuri.
Qeshu njehere!
Jeta, a nuk e sheh, sa e bukur qe eshte
Vetullen e ngrysur nuk dua ta shoh
Qesh une kete vere te vone
me bej te te dua edhe me shume

2. NETET E MIA

Vijne me ty me ty dhe zbardhin
emrin ta peshperis ne secilen buze
mbremjes shume te dua...
engjelli yt jam une
engjelli im je ti, sa shume duhemi
e naten jemi te ndare
veq ne enderra perqafohemi
pa frike dhe me mall.

3. UNE DHE HENA

Ajo me buzeqesh nga lart

une nga poshte e shikoj
dhembjen nuk ma di
por kurajo mundohet te me jap.
Hene- i them une e dua shume
e ajo perseri me buzeqesh
dhe sikur me thote
e di po tani shko e bjer ne gjume...

4. LOTET

Mallin shuajne ndonjehere,
mbi qepalla mbesin si kristale
per nje dashuriper mua dhe ty...
Kohe epakohe,ne ne te duhemi
disa na e kane zilite tjeret lakmi
por vuajtjetdhe qmimin e dashurise se ndaluar
i dime veq une dhe ti

5. ENDERR

NE enderr te pashe
duart hapur kishe
dhe me prisje
te te vija vrap
ne perqafim
Une qesha,
vrapova pas teje si e qmendur
tu afrova prane
atehere ti ike
dhe me su pame...

6. MOS MUNGO SONTE

Mos mungo sonte
me mua rriqesh me mua
me trego nje nga ato rrefimet tua.
Te qeshem dhe une
e ti te kenaqesh me mua
te me puthesh lehte
kur une te them te dua


7. QYTEZA JONE

Nje dite kur ne te harrohemi
ata qe vijne pas nesh

kur te flitet per te
ne te dy do te na kujtojneVerona,
mban Gjylieten dhe Romeon
qyteza jone na ka mua dhe ty...
Ata u deshen shume
do te thone
secili do ta kete nga nje rrefim
su ndane, shume u dashuruan
por nuk u bashkuan
Nuk u vrane,as helm nuk pine
jetuan per te vdekur
dhe per tu takuar ne amshim...

8. SONTE

Mbase je duke ngritur nje dolli
pi dhe per mua nje gote
dhe mos harro
se jemi vetem
une dhe ti ne kete bote.
Une te buzeqeshi
edhe pse afer nuk me ke
nese jam ne gjume
e ti ne enderren time je...

9. NE TE DY

Ne nje qytet jetojme, dashuria ime
nuk shihemi me dite te tera
si te kish shkruar vargjet tek "Malli"
per ne te dy KAdareja.
Me dite nuk shihemi
malli te dy na pervelon
nga dashuria te dyve
shpirti na lengon...

10. VARGU IM

E shkrova per ty
ne te futa tere dashurine
mallin, friken, brengen,
lotin kristal dhe zemren.
I ruajta per ty
fjalet me te embela
me dashurine time te madhe
edhe engjejt i tremba.

No comments: