Friday, February 06, 2009

Bota e Gruas Shqiptare- DRENUSHA ZAJMI HOXHA- POEZI

GRIMCA POLITIKE



( intelektuali)


Dikush vodhi jetën e dikuj

Por, bëri mirë sepse as dikushit

Nuk i kishte mbetur shpirt për të shitur

Ndaj, nuk i duhej gjë

Tani po vlerësohej më tepër se kur kish jetuar

Sot, për të po flasin mirë edhe të vdekurit.



( lideri)


Një satanë me jaka të bardha

kishte vënë në shitje dhëmbët

u ishin topitur majat nga shpatullat e forta të njerëzve

tha: as gjaku i njerëzve nuk është më si dikur

u prish, i doli vlera e boja, nuk më duhet më!

Tani po pinte lëng të importuar.



( diplomacia)


Kalonin dy prostituta përdore

dhe takuan një virgjëreshë vetëm

të parat menduan :

sa budallaqe kjo vajza që nuk njeh paratë

nxjerrur nga kënaqësia e shfrytëzimit të të tjerëve

dhe fjalët e ëmbla boshe që u thuhen

për t’i admiruar e kërkuar

E dyta mendoi të njëjtën për të parat.



( qeveria)


Mbrëmë pashë në lajmet kryesore

një kuriozitet për disa lloje pemësh

me fytyra njerëzish

që kultivohen në vendin tonë.

të kalburat qëndronin kokëpërpjetë

fuqishëm të kapura në dru, ndërsa

të shëndoshat binin në tokë

në pemën e çuditshme kishte edhe një lloj tjetër

që ushqeheshin me njëra tjetrën .



( votuesi)


E ardhmja më bëri një ftesë

për të vallëzuar e festuar bashkë

nuk mund ta refuzoja, por

ndjeja frikë se nuk i dija hapat e duhur, ndaj

e luta të kaluarën time t’i bëhej partner në ballo

të nesërmen me zgjoi fuqishëm një goditje

e sotmja po mbante kamxhikun në dorë.



( populli)


Sot kalova suksesshëm operacionin

Jam zyrtarisht i verbër,

i shurdhër dhe memec

I dhurova të gjitha shqisat e mia , me vetëdëshirë

Sa kënaqësi ,tani,

të tjerët po flasin në vend timin

Edhe dëgjojnë,shohin dhe pastaj

më udhëheqin , ndërsa unë i përcjell prapa

Kam mbajtur vetëm shqisën e të nuhaturit

nuk më duhet tjetër

orientohem nga fundërrinat .

No comments: