Tuesday, January 30, 2007

Bota e Gruas Shqiptare-FLORA SHALA AMETI-POEZI

Dhuratën
Të dhashë gjithcka
buzëqeshjen.....
vetën timetë dhashë lotët,
jetën...dritën....fëminë
të dhashë më të shtrejtën
familjen....të dhashë
at që sot e ke..!
2007 01 12 Suedi FShA

Shqiponjat tona

Shqiponjat tona
në malet me thepa
si gjith mbaruan
qerdhet e tyre
dhe linden të ardhmen
të bukurat tona
punojnë me kthetra.
Nuk jeni vetem jo..
një ditë do të zbrisni në rrafshë
e ardhmja do të shëndrit
më lehtë do të jete
të i rrisni fëmitë...
2007 01 26
flora shala ameti Suedi

Fjala është si uji me vlerë

Një here kur japet besa nuk thyhet
këte e mësova nga gjyshja, prindërit.
Nuk isha mësuar fjalën të e lakoi
u mundova...të duroi....
respektin tim mendova që mos ta
humbas..ndërgjegjja ime
kurre s,më la...
që vitet kalojnë dhe shpirti lëndohet
këtë kurrë se mendova!
tash kur mendoi..nëse guxoi
të kthehem pas....
prita të më kërkosh falje,
por jo, ket se bëre...!
për hir të askujt!
2006 10 30 Suedi

No comments: